RITMIČNO-MELODIČNE DEJAVNOSTI IN MEDPODROČNO POVEZOVANJE V VRTCU

Spletno individualno strokovno izobraževanje za vzgojitelje in pomočnike vzgojiteljev

OGLEJTE SI PREDSTAVITVENI VIDEO

POTEK IZOBRAŽEVANJA:

  • Izobraževanje poteka v obliki štirih lekcij preko slovenske platforme Practice Tape, na kateri ima vsak udeležencev svoj profil.
  • Vsak teden se udeležencem aktivira ena lekcija z gradivom (videi in besedila). Datumi aktivacij lekcij so navedeni spodaj v razpredelnici.
  • Na podlagi prejetih lekcij udeleženci oblikujejo pripravo in jo v roku enega tedna pošljejo predavatelju.
  • Od predavatelja udeleženci prejmejo povratne informacije in napotke, ki služijo kot nadgradnja priprave in dodatna pomoč pri uporabi in preizkušanju novih dejavnosti z otroki.
  • Izobraževanje ne poteka v živo preko Zooma, Skypa … Udeleženci tako niso vezani na določeno uro.

PREDNOSTI:

  • individualni pristop: vse povratne informacije in napotki predavatelja se nanašajo le na vaš oddelek

  • rok za oddajo priprav je en teden – tako si sami razporejate čas

  • pridobljeno snov lahko uporabite za različne nastope, predstavitve staršem ali za kratko sprostitev

  • predstavljene dejavnosti krepijo razvoj otrokove koordinacije in koncentracije

  • do vseh gradiv lahko dostopate tudi po končanem seminarju

ZAKLJUČEK:

  • Na koncu boste prejeli potrdilo o opravljenem izobraževanju.
  • S potrdilom lahko uveljavljate 0,5 točke za napredovanje v nazive strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju.

DATUMI IN VSEBINA IZOBRAŽEVANJA:

Izobraževanje poteka v štirih sklopih (v skupnem trajanju najmanj 8 pedagoških ur). Lekcije z gradivom (video in besedilo) bodo udeležencem aktivirane na spodnje datume:

DATUMI LEKCIJA VSEBINA
16. 1.

2023

1. Osnovna tehnika igranja na lastne inštrumente in kombinacija s petjem, praktična predstavitev uporabe lastnih inštrumentov z namenom krepitve otrokove koordinacije in koncentracije.
23. 1.

2023

2. Nadgradnja osnovne tehnike igranja na lastne inštrumente in kombinacija s petjem, uporaba lastnih inštrumentov na področjih jezik in gibanje.
30. 1.

2023

3. Izvajanje osnovnih ritmov v kombinaciji s petjem in predvajanjem glasbenih posnetkov, uporaba lastnih inštrumentov na področjih matematika in narava, prenos tehnike igranja na cajon in druga tolkala
6. 2.

2023

4. Predstavitev glavnih aktivnosti z nadgradnjami, osnove individualne in skupinske improvizacije, predstavitev vzorca nastopa.

Spletno izobraževanje bom vodil Jaka Strajnar, akademski glasbenik tolkalec in profesor tolkal.

Informacije na e-mail: [email protected] ali na 031 511 339.

Prijavite se tukaj

Cena izobraževanja (na udeleženca): 99 € + DDV

Za 5 in več udeležencev (z istega zavoda): 89 € + DDV

Za 10 in več udeležencev (z istega zavoda): po dogovoru

Število udeležencev je omejeno.

Prijave so odprte do četrtka, 12. 1. 2023, oz. do zapolnitve mest.

Prijavite se tukaj

OGLEJTE SI UTRINKE Z IZOBRAŽEVANJA

MNENJA UDELEŽENCEV:

Ideje so zelo dobre in jih lahko uporabimo v večih delih dneva, prav vse pa lahko peljemo prek igre in to je tisto, kar mi je najbolj všeč, da otrokom prek igre privzgajamo smisel za glasbo in ritem.

Elizabeta Š.

Izobraževanje mi je prineslo veliko novega znanja in pozitivne energije, ki sem jo z veseljem prenesla med otroke.

Sabina B.

Zahvaljujem se vam za podano znanje. Predstavlja mi nadgradnjo in motivacijo za delo z otroki na področju glasbe. Ponudili ste nam res pester nabor idej.

Marjetka L.

Vaše spletno predavanje mi je bilo všeč, saj ste se potrudili, da se priblizate vsakemu poslušalcu/poslupšalki. Sledili ste principu od enostavnega do sestavljenemu oz.kompleksnemu znanju.

Darja C.

Izobraževanje se mi je zdelo super, všeč mi je, da si je možno posnetke ogledati večkrat, in da je bil možen ogled z zamikom. Dejavnosti se krasno prepletajo med teoretičnim in praktičnim delom. Hvala za vse Vaše komentarje, saj ste mi dali širši vpogled in spoznanje, da tudi najmlajši zmorejo tovrstne oblike dejavnosti.

Lidija B.

Najprej smo spoznali osnove, jih lahko tudi preskusili in pokazali. Tako sem si lažje predstavljala, kako bi vaje potekale konkretno pri delu z otroki.
Vaje so bile zabavne in prilagojene predšolskim otrokom, z lahkoto jih lahko vpeljemo v vsakdan vrtca.
Za pisanje priprave smo imeli dovolj časa za razmislek in posneta navodila, ki smo si jih lahko pogledali, če smo kaj pozabili. Teden časa se mi je zdel primeren čas, tudi če bi dejavnosti dejansko lahko izvajala v skupini z otroki, kar imam seveda v načrtu ko se bomo vrnili na delovna mesta.
Povratna informacija je bila konkretno napisana in mi je dala zamisli, kako bi lahko dejavnosti izvedla še drugače.

Milena B.

Hvala za zelo zanimiv seminar. Sam sem v glasbi slabše podučen (kaj početi v vrtcu) in zato razen petja pesmi in kakšne krajše dejavnosti, do sedaj v skupini nismo imeli. Zato so mi vaše ideje zelo dobrodošle za širjenje mojih pedagoških znanj. Vse so tako prikupno enostavne, a super za naše delo
z otroki.

Jaka R.

Rada bi se vam zahvalila za pripravljene posnetke in samo izvedbo seminarja, ki je bila zelo nazorna, zanimiva in mi je bilo v veselje poslušati.

Petra M.

Hvala za vse lekcije, razlago, ideje, komentarje. Zelo me veseli, da nam bodo lekcije na voljo še kasneje, saj vem, da se mi bo, ko se vrnemo v vrtec in bom pričela z izvajanjem aktivnosti porajalo še marsikatero vprašanje, dilema. Sigurno bom uporabila tudi idejo za zaključni nastop, če ne prej ob zaključku šolskega leta, do takrat bomo pa pridno trenirali.
Rada imam taka izobraževanja, na katerih dobimo informacije, ideje, ki jih lahko uporabimo potem v praksi. Zelo mi je bil všeč tudi tak način dela, da smo sami napisali ideje, kako bi dejavnost izvedli z otroki, vi pa ste to potem pokomentirali in dodali koristne napotke.

Helena S.

Za konec moram izpostaviti, da so mi Vaše lekcije izredno všeč in z vsemi aktivnostmi, ki smo jih že izvajali in jih še bomo, otroci res napredujejo v pozornosti, predvsem pa v jeziku, kar je v našem oddelku velik problem. Otroci so zadovoljni in sproščeni in z igranjem na kakršnekoli instrumente bi lahko nadaljevali v nedogled.

Najlepša hvala za vse ideje, nasvete in aktivnosti.

Ana B. K.

Super ideje ste nam podali skozi izobraževanje in na koncu naredili povzetek celote. Hvala za vse ideje in video posnetke. Z veseljem si bom še pogledala posnetke, da si osvežim spomin in uporabila vso novo znanje v skupini.

Suzana U.

Zahvaljujem se vam za vaše video posnetke, ideje, napotke. Z veseljem vas je bilo poslušati. Še v večje veselje pa bo deliti naprej vaše posredovano znanje.

Andreja K.

Veseli me, da sem se udeležila vašega izobraževanja, saj sem pridobila ogromno znanja s področja ritmično-melodičnih dejavnosti v vrtcu.
V najmlajši skupini otrok bom še naprej izvajala predlagane dejavnosti na to temo in opazovala njihov napredek.
Hkrati se veselim, da bom pridobljeno znanje uporabila pri starejših skupinah, saj verjamem, da je tam še več povratnih informacij in hitrejši napredek.

Hvala za vaš trud, komentarje in vse predloge, ki ste mi jih svetovali.

Jerca K.

Izobraževanje je bilo odlično, nazorno prikazano in povedano. Ritmično – melodične dejavnosti, aktivnosti lahko zelo dobro uporabim na vseh področjih dela z otroki, tako na jezikovnem, matematičnem, gibalnem, glasbenem in likovnem področju. Res, super.

V tem času sem zelo užival, veliko novega sem se naučil in tako otrokom pričaral zanimive in različne dejavnosti in aktivnosti.

Tilen Č.

Hvala za nova spoznanja, dejavnosti so bile otrokom super.
Že dolgo… nisem odnesla s seminarja toliko uporabnega znanja.

Nevenka P.